مرکز آموزش کامل هک

با سلام.چون نفرات زیادی از دوستان به من لطف کردن و از من خواستند که هک کردن را به آنها آموزش بدم من هم این سایت رو بر پا کردم.

مرکز آموزش کامل هک

با سلام.چون نفرات زیادی از دوستان به من لطف کردن و از من خواستند که هک کردن را به آنها آموزش بدم من هم این سایت رو بر پا کردم.

پورت ۷ و ۱۳


- با پورت ۱۳ صحبت کنیم

نام دیگر اون daytime است و کارش هم اینه که زمان و تاریخ رو در اون کامپیوتر به ما می‌ده. این پورت اصولا خیلی سر راسته. فقط کافیه که بهش وصل شیم تا اطلاعاتشون بیرون بریزه. البته این پورت رو خیلی از کامپیوترها بسته است. (یادتون باشه که وقتی می‌توان با یه پورت کار کرد که باز باشد).
حالا می‌خوایم با پورت ۱۳ از ip شماره 194.225.184.13 صحبت کنم. یکی از این دو دستور را می‌نویسم:

telnet 194.225.184.13 13
nc -v 194.225.184.13 13
البته در آن دستورات به جای عدد ۱۳ می‌توان معادلش را نوشت که daytime است.
و جواب می‌شنوم:
11:35:33 AM 10/5/2002
بله، با این پورت ارتباط برقرار کردیم و اطلاعاتش رو دریافت کردیم. این اطلاعات معمولا به درد این می‌خورد که مکان جغرافیایی اون کامپیوتر را حدس بزنیم (البته اگر زمان اون کامپیوتر صحیح باشد). به عنوان مثال این کامپیوتر خاص در ایران است چون ساعتش همزمان با ایران است.


- با پورت ۷ صحبت کنیم

اسم این پورت echo است. من این پورت رو پورت میمون می‌گم چون هرچی که شما براش بنویسید را تقلید می‌کنه و همان‌ها را براتون پس می‌فرستد. مثلا من به پورت ۷ کامپیوتری با ip شماره 194.225.184.13 تلنت یا nc می‌کنم.
telnet 194.225.184.13 7
nc -v 194.225.184.13 7
بعد از برقراری ارتباط، هر چی من بنویسم، اون برام پس می‌فرسته. مثلا اگه تایپ کنم Ali1000 و Enter بزنیم، جواب می‌شنوم، Ali1000 ... خودتون امتحان کنید تا ببینید. برای تمام شدن کار باید دکمه Ctrl+C را فشار دهیم تا این میمون بازی تموم بشه.
پس کار کردن با این پورت هم زیاد سخت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد