مرکز آموزش کامل هک

با سلام.چون نفرات زیادی از دوستان به من لطف کردن و از من خواستند که هک کردن را به آنها آموزش بدم من هم این سایت رو بر پا کردم.

مرکز آموزش کامل هک

با سلام.چون نفرات زیادی از دوستان به من لطف کردن و از من خواستند که هک کردن را به آنها آموزش بدم من هم این سایت رو بر پا کردم.

بررسی انواع Scanning



- انواع Scanning

دو نوع معمول Scanning وجود دارد:

۱- Port Scanning :
در این حالت ما IP یا IPهای مورد نظر را انتخاب کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم بدانیم که کدام پورت‌ها روی آن کامپیوترها باز است.

۲- IP Scanning :
در این اسکنینگ می‌خواهیم بدانیم که از بین یک مجموعه ip ، کدام‌ها up و کدام‌ها down هستند. یعنی کدام ip ها الان قابل دسترسی هستند (یعنی به یه کامپیوتر در اینترنت نسبت داده شده است! ) فرض کنید که شما یک سری IP مربوط به یک ISP خاص را دارید و می‌خواهید بدانید که در این لحظه کدام‌ها فعال (up) هستند تا فقط آنها را بررسی کنید و نه‌ همه را. ( این کار معمولا موقعی پیش می‌آید که قرار است کلاینت هک کنید و مهم نیست چه کسی باشد )


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد